INFO PRINT SOLUTION cunoaste importanta datelor tale personale si ia in serios protectia si securitatea datelor colectate precum si conformarea cu prevederile legale in vigoare referitoare la acestea (legea 677/2001, legea nr. 506/2004). Administratorul site-ului infoprintsolution.ro a luat toate masurile tehnice si organizatorice pentru protejarea si securizarea tuturor datelor cu care Info Print Solution opereaza si actualizeaza aceste masuri pe masura ce apar modificari legislative sau tehnologice.
Iti oferim in continuare detalii despre modul in care colectam si operam cu datele personale ale vizitatorilor si clientilor nostri, si despre cum se poate interveni asupra acestor operatiuni. Daca, dupa ce citesti explicatiile de mai jos ai nevoie de mai multe lamuriri sau ai intrebari, te rugam sa ne scrii la office@infoprint.com.ro si iti vom transmite un raspuns documentat cat de curand posibil, fara intarzaieri nejustificate. Pentru a directiona mailul tau in mod corect, te rugam sa scrii “GDPR” in subiectul respectivului mesaj.
CUM COLECTAM DATELE CU CARACTER PERSONAL
• 1. Ce date colecteaza infoprintsolution.ro?
• Colectam date care pot identifica exact o persoana, absolut necesare pentru plasarea unei comenzi si derularea contractului (confirmarea comenzii, facturare, livrare, garantii si service). Aceste date sunt: numele, prenumele, adresa de email, telefonul si adresele de facturare / livrare. Aceste date vor fi completate de vizitatorul care doreste sa deschida un cont si / sau sa plaseze o comanda.
• Colectam date anonime, transmise de browser-ul cu care fiecare vizitator navigheaza pe infoprintsolution.ro. Aceste date personale anonime se colecteaza prin fisierele de tip "cookies", pe care orice site vizitat le plaseaza in browser-ul vizitatorului. Prin aceste date Info Print Solution nu poate identifica exact persoana, dar ii sunt necesare pentru analiza si publicitate (vezi si pct. 2 mai jos). Datele colectate prin aceste cookies sunt: adresa IP, locatia, device-ul si browser-ul de pe care se face navigarea pe site, data si ora utilizarii site-ului.
2. Scopul pentru care Info Print Solution colecteaza datele personale:
Colectăm și utilizăm date cu caracter personal în măsura permisă prin lege sau dacă am primit consimțământul vizitatorului sau clientului nostru.
Colectam date personale pentru:
• indeplinirea obligatiilor contractuale (toate datele de la pct. 1.a.).
• analiza navigarii pe site, identificarea punctelor neclare si imbunatatirea experientei vizitatorilor Info Print Solution. In baza acestei analize, vom face modificari pe site, vom imbunatati portofoliul, vom imbunatati targhetarea ofertelor, vom face tot posibilul ca vizitatorii sa beneficieze de cea mai buna experienta Info Print Solution. O parte din indicatorii monitorizati sunt analiza ratei de abandon cos, analiza paginilor de pe care cei mai multi vizitatori parasesc site-ul, analiza paginilor cele mai vizitate, conversia online.
• in scopuri de marketing, trimiterea informarilor despre noile lansari, promotii speciale, vouchere personalizate pentru clientii fideli, advertising.
CUM POTI INTERVENI - CARE SUNT DREPTURILE TALE CA VIZITATOR / CUMPARATOR
3. Dreptul de acces la datele personale identificabile (1.a.) si dreptul de interventie asupra acestora sunt ambele permise clientului 24 de ore din 24, in contul sau de client. Contul de client Info Print Solution este spatiul personal al clientului, unde acesta isi poate completa sau modifica datele personale dupa cum doreste, dupa logarea cu adresa de e-mail si parola proprie. In bazele de date Info Print Solution aceste date sunt pastrate conform declaratiei clientului, fara a fi alterate. Operatorii Info Print Solution nu pot interveni asupra datelor din contul de client decat la cererea expresa a clientului. Daca un client declara datele in mod eronat, este responsabilitatea acestuia sa le corecteze. Bineinteles ca operatorii Info Print Solution vor face tot posibilul sa contacteze clientul in cazul in care observa o eroare in datele oferite (adresa de e-mail incorecta sau adresa de livrare inexistenta) dar responsabilitatea finala a corectitudinii datelor ramane a clientului.
•
4. Retragerea consimtamantului de prelucrare a datelor personale: In cazul in care un client care si-a dat initial acceptul de prelucrare a datelor doreste sa isi retraga acest acord, poate face acest lucru prin trimiterea unui mesaj la adresa office@infoprint.com.ro (cu subiect “GDPR - stergere cont”) prin care sa ne anunte de acest lucru. Mesajul trebuie trimis de pe adresa de email cu care a fost creat contul pentru care se retrage agrementul de prelucrare. Operatorii Info Print Solution vor face modificarile cerute cat de curand posibil si fara intarzieri nejustificate. In cazul retragerii acordului de prelucrare, datele inregistrate in contul respectiv nu vor mai fi vizibile operatorilor online infoprintsolution.ro si acestia, evident, nu vor mai putea oferi nici o informatie legata de contul respectiv (informatii de service, despre comenzi din trecut, etc).
• In cazul in care se doreste dezabonarea de la newsletter, va rugam sa dati click pe butonul de "unsubscribe" aflat in subsolul fiecarui newsletter infoprintsolution.ro. Propagarea dezabonarii in sistemele noastre poate dura maxim 24 de ore.
• Dreptul unui client de a fi uitat: In cazul in care un client doreste sa isi stearga contul si toate datele personale din baza de date Info Print Solution, este rugat sa trimita un mesaj la office@infoprint.com.ro cu subiect “GDPR - stergere cont” si continut: “doresc sa imi stergeti contul si datele personale”. Mesajul trebuie trimis de pe adresa de e-mail cu care a fost creat contul pentru care se cere stergerea. Contul respectiv va fi sters din sistemele informatice cat de curand posibil si fara intarzieri nejustificate. Daca, insa, datele respective sau o parte din ele au fost folosite in scopuri pentru care legislatia in vigoare cere pastrarea lor un anumit interval de timp, datele cerute de lege vor fi pastrate conform temeiului legal si sterse dupa incheierea perioadei legale (de exemplu datele folosite pentru facturare, unde exista obligatia legala de a fi pastrate 10 ani conform Ordinului Ministerului Finantelor publice 2634/2015, Anexa 1, C. pct.38). Accesul la aceste date va fi permis numai operatorilor care au dreptul de a prelucra datele respective, conform legislatiei in vigoare.
• Utilizatorii site-ului infoprintsolution.ro beneficiaza si de urmatoarele drepturi:
• Dreptul la informare: operatorul este obligat să încunoştinţeze persoana vizată cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal.
• Dreptul de opoziţie: persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări.
• Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate.
• Dreptul de a se adresa justitiei
• Dreptul de portabilitate a datelor
• Dreptul de a depune o plângere la autoritatea națională de protecție a datelor personale.
CINE MAI ARE ACCES LA DATELE TALE PERSONALE
Transmiterea datelor personale catre terti.
• "Tertii” sunt entitati diferite de Info Print Solution cu care interactionam. Info Print Solution nu va transmite datele personale ale clientilor sai decat acelor entitati care sunt absolut necesare pentru indeplinirea pentru derularea contractului sau in scopuri de advertising pentru dezvoltarea portofoliului. Datele personale pot fi transmise si autoritatilor publice daca acestea solicita acest lucru.
Iata care sunt "tertii" cu care lucram si motivele pentru care le-am putea transmite date personale:
• firmele de curierat care transporta comenzile plasate online pe infoprintsolution.ro pentru indeplinirea obligatiei contractuala de livrare. Datele transmise curierilor sunt datele identificabile pentru derularea contractului (toate datele de la pct. 1.a. cu exceptia adresei de email). Curierii nostri se obliga, la randul lor, sa asigure confidentialitatea datelor clientilor nostri si sa le pastreze in conditii de siguranta deplina, conform legilor in vigoare.
• furnizorii de servicii de marketing online (exemplu Google, Facebook) pentru advertising. Datele transmise acestor companii sunt cele care nu pot identifica punctual persoana fizica (datele de la pct 1.b.).
• organele abilitate ale statului, in baza unei cereri expres formulate de acestia si in limita prevederilor legale in vigoare.
IMPORTANT: Plata cu cardul: Info Print Solution NU ARE ACCES la datele cardului cu care se face plata unei comenzi online. In momentul in care clientul alege plata cu cardul si finalizeaza comanda, este redirectionat, printr-o conexiune securizata, direct pe site-ul bancii prin care se face prelucrarea cardului respectiv.
9. Cat timp se pastreaza datele personale:
• Datele personale ale clientilor infoprintsolution.ro se pastreaza in sistemele noastre atat timp cat clientul interactioneaza cu noi si isi doreste pastrarea contului. In cazul in care un client cere stergerea datelor personale, propagarea cererii in sisteme se face in maxim 30 zile.
• In cazul in care un abonat nu mai doreste primirea informarilor despre promotiile Info Print Solution, se poate dezabona din linkul "unsubscribe" existent in subsolul fiecarui newsletter. Propagarea dezabonarii in sisteme poate dura maxim 24 de ore.
• Datele personale culese pe baza cookie-urilor sunt procesate pe durata consimtamantului vizitatorului, asa cum a fost setat in browserul pe care acesta il utilizeaza.